دست نوشته های یک نیلور آبی

داروی خانگی ضدسرفه

داروی ضدسرفه

اگر این روش خانگی درمان سرفه را امتحان کردید و علائمتان بعد از چند روز از بین نرفت، با پزشکتان تماس بگیرید. ممکن است مشکل پیچیده‌تری وجود داشته باشد که نیاز به درمان خاصی دارد.
در این مطلب، ما یک درمان بسیار مؤثر برای از بین رفتن سرفه را نشان می‌دهیم که برای تهیه‌ی آن فقط به چند ماده نیاز است. البته خوب است این را بدانید که اگرچه سرفه‌ها بسیار شایع هستند؛ اما شناخت علل مختلف آن برای این که بدانیم چگونه آن‌ها را درمان کنیم مهم است.

 

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 31 شهريور 1398ساعت 22:11  توسط نیلووو 

بهترین دکتر زنان تبریز | متخصص زنان و زایمان خوب در تبریز

زنان و زایمان شاخه‌ای از علم پزشکی است که به درمان زنان می‌پردازد و به پزشکان این شاخه متخصص زنان و زایمان گفته می‌شود.

 

متخصص زنان پزشکی است که مشکلات و بیماری‌های مربوط به زنان و دستگاه تناسلی (واژن) آن‌ها را درمان می‌کند. همچنین یک متخصص زنان در زمینه‌ی زایمان زنان (زایمان طبیعی، سزارین و ...)  نیز آموزش دیده است.

 

پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان یا جیناکولوژی (به انگلیسی: Gynaecology) یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و ... در این رشته مورد بحث قرار می‌گیرند.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 21 شهريور 1398ساعت 15:14  توسط نیلووو 

۶ ماده غذایی برای جلوگیری از خشکی پوست

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از CAR۲  ، علاوه بر عامل سردی و آب و هوای خشک چندین عامل دیگر مانند سن، جنسیت و عادات غذایی هم باعث خشکی پوست می شوند. در حالی که لوسیون ها می توانند به طور موقت مشکل خشکی پوست را حل کنند، تغییر رژیم غذایی یک راه حل موثر برای رفع این مشکل است. اینها بهترین مواد غذایی هستند که باید برای جلوگیری از خشکی پوست مصرف کرد.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 21 شهريور 1398ساعت 14:53  توسط نیلووو 

این غذاها افسردگی را تشدید می‌کند

افسردگی

مطالعات متعددی در کشورهای مختلف از جمله ایران درباره این موضوع انجام شده است و همگی نشان می‌دهد که مصرف برخی مواد غذایی احتمال بروز علایم افسردگی در افراد را تشدید می‌کند و برخی در عوض تاثیر مثبتی بر کاهش این علایم دارد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 21 شهريور 1398ساعت 14:51  توسط نیلووو